torsdag 29 november 2007

Nu är det dags.....


















Så, äntligen bär det av! Flyttlasset går fredag- lördag vilket ska bli så skönt. Allt här hemma är i oordning, min säng blev nedmonterad för ett par dagar sedan så jag blev förpassad till soffan!




Men som ni ser på bilden så går jag nästan ner i en kartong så det blir nog inga problem för flyttguubarna att ta med mig, för med ska jag till varje pris. Hmmm jag kanske ska sova i en kartong, bara för att, så att jag är säker på att komma till rätt ställe.



Lillkillen han ser i alla fall till att alla mjukisdjur kommer med, denna är den sista de andra är redan nedpackade.









Så nästa blogg blir från nya adressen men det kan nog ta ett tag för matte har varnat att bredband kan ta lång tid att koppla om. Vi kommer att höra av oss så snart vi bara kan och informera om hur den nya lyan egentligen är. Det ska finnas mer springyta i den men vad vet vi det kan ju vara så att matte och husse bara pratar goja. Vi måste i alla fall rapportera hur de nya polarna i den nya parken verkar. Vi har i och för sig redan varit på smygvisit med husse en kväll och då fick jag springa lös och busa med en pudel så så dum verkar inte den nya parken vara!


Självklart passade jag på att rymma lite också, eftersom det kom flera andra hundar. Husse verkade lite irriterad, men det var nog inte så farligt. Kul var det i alla fall att kolla in de nya lekpolarna, verkar lovande. Lite trist är att alla andra hundar är så långsamma när de springer. Jag försöker verkligen få dem att röra på döfläsket. En sak är dock säker, jag och lillpolaren kommer dominera den nya parken, som jakt, attack och spaningsteamet - tror inte att de andra kommer ha en chans...
Men som sagt, vi får återkomma och berätta mer, så fort vi har kommit in i den nya lägenheten och fått igång den där manicken som står i hallen och blinkar, så att matte och husse inte är helt frånkopplade från den övriga världen.
Snuff och bus på er alla!

Inga kommentarer: