måndag 28 januari 2008

Diva Dog!!!!

Alltså, paparazzis....suck....kan de inte bara sluta fota mig i min nya outfit!
Äntligen i alla fall så har jag fått en t-shirt att ha här hemma eller under vinterjackan om det blir riktigt kallt. Äntligen har husse och matte fattat att det är kallt här i lägenheten, vad de än säger om temperaturen så ligger jag ju alltid under en fleece men nu slipper jag det! Och äntligen fattade de att jag är en DIVA DOG och att rosa gör en dam.




Den funkar bra även när man ska spana ut genom fönstren, vi är ju fortfarande med i jakt-attack-spaning även om det i de här kvarteren går lugnare till.... men som man brukar säga; i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna. Sopgubbarna får sig en utskällning då och då....kan de gott ha säger matte då de för ett sånt oväsen själva.
Kolla in killen i bakgrunden, tror att han är lite avis, eller hur? Hans nyinköpta turkosa piké satt inte hundra hundra så den blir nog en present till bustrollet Amber i mullhyttan vilket är lite synd för den var så snygg, han såg så manlig ut.... men det är ju inte så manligt kanske att inte kunna röra sig...hmmm... nåja nu ska jag sova varmt och mysigt i min nya snygga tröja...see ya later.....



4 kommentarer:

Edvardsson/Nyberg sa...

Tjejhund va ? Kunde tro det på färgen ... känner igen ...

Ni verkar ha det bra Era lyxhundar, stor ny lägenhet och allt. Vem har mutat in vilket rum ?

Anonym sa...

Jag saknar mina voffar och framförallt min fru...

Anonym sa...

Gällande lyxhundar....

I går... delade två hundar på tre duntäcken... övriga familjemedlemmar fick delas på och trängas under ett enda... ja... de är bortskämda, för att inte tala om soffan... eller rättare sagt vilken soffa - den har jag inte suttit i på länge. Jag får ta en Ludde och sitta på golvet. Men de är ju värda denna lyx, så klart.

/m.

Unknown sa...

Den här bloggen måste man ju följa, fins vovvar. Mvh, Hasse Sukis(jo jag heter så) :-)