tisdag 14 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG...

och det är vi som är husses och mattes hjärtegryn!
Jag har varit med längst, går mot 12 (!!) år nu i vår! Börjar känna av åldern lite i kroppen och hänger inte längre med på kvällspromisarna, då ligger jag hellre på en fäll och myser!
Jag, Sukan, har varit med i gänget i 6 år. Då kom jag till en liten svart herre som var väldigt gentlemannamässig och varken jagade mig eller luktade mig i rumpan (för det avskyr jag). Jag är fortfarande lite orolig av mig och gillar inte när någon av mina kompisar är ute på äventyr själv, även om det innebär att jag får göra en och annan resa till veterinären även om det inte är jag som är krasslig.
Laffa, eller babalufs kallas jag mest här hemma! Är ny ny i flocken, har bara varit med i gänget 1 år nu men jag gillar skarpt de andra tokarna här hemma, nästan lika mycket som jag gillar att leta mat och annat man kan tugga i sig (eller bara tugga sönder) här hemma!

Inga kommentarer: