onsdag 26 september 2007

Det är mycket nu......







Idag har varit en körig dag för Suki & Theo. Theo skulle nämligen trimmas hos Kari Hove 11.30.
Suki berättar;

Dagen började med uppstigning 9.00 för promenad runt väster 50 min för att sen äta lite frukost och sova i en timme. Sedan promenad över stan till garaget för att hämta bilen....iväg till trimtanten.....theo skrek som en galning när matte skulle lämna honom. Kari suckade och mumlade något om att han minsann är en liten mammagris. Sen åkte jag o matte och åt lunch i stan och umgicks lite med Omankatten mini-O som jag har ett gott öga till.

Ingen rast och ro blev det där heller för theo skulle hämtas........vilken kille som kom ut från trimningen.....suck, vilken pudding till karl jag har. Mot karslund där vackra Aiki väntar med sina långa ben för en runda bus och spring. Tyvärr var vi lite tidiga dit så matte släpade runt oss en stund i det vackra karslund.....så när det var dags att kubba fick jag nog. Sprang några vändor av bara farten men sen fick det vara.....inte ens busiga aiki kunde få mina ben att vilja springa mer. Näe ligga i gräset och tugga lite och mysa medan de andra spang fram o tillbaka fick bli devisen.
Så nu är jag tröttast......hoppas det är låååångt tills nästa promis!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga personligheter och vad bra de har det

Anonym sa...

och ni är världens sötaste hundar!!! Vem e vem? Vem e Magnus och vem e Johanna?